Egyszerűen tökéletes
A teljes TXT kategóriát új lábtartóval látták el a jobb tapadás érdekében, hogy kedvezőbb legyen a testtartás a motoron. A lábtartókat a legkönnyebb és legerősebb alapanyagok felhasználásával készítették. Az új fejlesztésű Spal hűtőventilátor és elektromos kábelezés mellett a teljesen újra tervezett vízpumpa kapott helyet a motoron, ezzel is megnövelve a motorok teljesítményét.
Új vízpumpa
Új SPAL hűtő ventilátor
Ordoñez hűtő
Reiger hátsó lengéscsillapító
TXT PRO RACING 280 | |
Motor | Egyhengeres, kétütemű, folyadékhűtéses |
Lökettérfogat | 272,2 cc |
Furat x Löket | 76 x 60 mm |
Sebességváltó | 6 fokozatú sebességváltó GG 4/6 technológiával |
Tengelykapcsoló | GG 1/3 hidraulikus-diafragmás rendszer |
Karburátor | Keihin PWK 28 - rezgőszelepes szívórendszer |
Váz | Króm-molibdén csőváz |
Lengővilla | Alumínium, progresszív rendszer összekötő rudakkal |
Első villa | Tech, 39 átmérőjű alumínium szárak, 180 mm rugóút |
Állíthatóság | Állítható húzó- és nyomófokozat |
Lengéscsillapító | Kétutas, Reiger hidraulikus mon lengéscsillapító |
Állíthatóság | Állítható kirugózás és rugó előterhelés |
Felfüggesztés rugóútja | Hátsó kerék: 164 mm |
Felni típusa | Könnyű alumínium küllős felni |
Gumiabroncsok | Hátsó: 2.15 x 18 Michelin Trial X11 4.00 x 18 TL |
Gumiabroncsok | Első: 1.6 x 21 Michelin Trial X11 2.75 x 21 |
Első fék | 185 mm NG WAVE úszó féktárcsa, 4 dugattyús BRAKTEC féknyereg |
Hátsó fék | 150 mm NG WAVE féktárcsa, 2 dugattyús BRAKTEC autostand rendszerű féknyereg |
Száraz súly | 67 kg |
Méretek | Hosszúság x szélesség x magasság: 2.010 x 825 x 1.130 mm |
Tengelytáv | 1.320 mm |
Ülésmagasság | 630 mm |