Gas Gas Hungary motor részletek

Új limitált kiadású TXT GP sorozat

Az új, limitált kiadású, TXT GP motorkerékpár maximálisan versenypályákra termett! Nagyteljesítményű motorja még tökéletesebben teljesít, egy teljesen új hengerfej is beépítésre került. Lenyűgöző versenymotor kinézetéhez pedig az új szénszálas levegőszűrőház és kipufogó védő is hozzájárul. 

További felszereltség:

  • Egyedi sorszámozású emléklemez
  • RENTHAL markolatok, kormány, kormányszivacsok
  • TECH állítható első villák
  • Piros megerősített szilikon vízcsövek
  • HIDRIA kettős gyújtás CDI
  • GECO védőlemez
  • BOYESEN szelepek
  • S3 alumínium lábtartók
  • REIGER állítható hátsó lengéscsillapító
  • Exkluzív TXT GP dekoráció
  •  

  • TXT GP 250 cc
  • TXT GP 250 cc
  • TXT GP 250 cc
  • TXT GP 250 cc
  • TXT GP 250 cc
  • TXT GP 250 cc
  • TXT GP 250 cc
  • TXT GP 250 cc
  • TXT GP 250 cc
  • TXT GP 250 cc
  • TXT GP 250 cc
  • TXT GP 250 cc
  • TXT GP 250 cc
TXT GP 250 cc
Motor Egyhengeres, kétütemű, folyadékhűtéses
Lökettérfogat 247,7 cc
Furat x Löket 72,5 x 60 mm
Sebességváltó 6 fokozatú sebességváltó GG 4/6 technológiával
Tengelykapcsoló GG 1/3 hidraulikus-diafragmás rendszer
Váz Króm-molibdén csőváz
Lengővilla Alumínium, progresszív rendszer összekötő rudakkal
Első villa Tech, 39 átmérőjű alumínium szárak, 180 mm rugóút
Állíthatóság Húzó fokozat / nyomó fokozat / rugó előterhelés / kirúgózás
Lengéscsillapító Reiger állítható hátsó lengéscsillapító
Állíthatóság Húzó fokozat / nyomó fokozat / rugó előterhelés
Felfüggesztés rugóútja Hátsó kerék: 164 mm
Felni típusa Könnyű alumínium felni
Gumiabroncsok Hátsó: 2.15 x 18 Michelin Trial X11 4.00 x 18 TL
Gumiabroncsok Első:  1.6 x 21 Michelin Trial X11 2.75 x 21
Első fék 185 mm NG WAVE úszó féktárcsa, 4 dugattyús BRAKTEC féknyereg
Hátsó fék 150 mm  NG WAVE féktárcsa, 2 dugattyús BRAKTEC autostand rendszerű féknyereg
Száraz súly 66,5 kg
Méretek Hosszúság x szélesség x magasság: 2.010 x 825 x 1.130 mm
Tengelytáv 1.320 mm
Ülésmagasság 630 mm
Power Parts
Gas Gas Clothing