Kereső

Back
2018-05-29

A TORROT BEMUTATTA A GASGAS ENDURO FACTORY CSAPATÁT LYONBAN

A csapat, melyet Giovanni Sala vezet, Christophe Nambotin-ból, Danny McCanney-ből és Antoine Basset-ból áll.

A Torrot, mint a GasGas tulajdonosa ismét elkötelezte magát a 2018-as Enduro szezonban a GasGas Enduro Factory csapattal, Christophe Nambotin-nal, Danny McCanney-vel és Antoine Basset-tel. Mindannyian Giovanni Sala irányítása alatt állnak, aki a csapat menedzsere lesz.

Nambotin és McCanney visszatér a hivatalos GasGas csapathoz a világbajnokságon, hogy harcoljanak az E3-as címért a nagy teljesítményű EC 300-on. Ez két igen fontos megerősítés egy csapat számára, mely 2018-ban újra megkapja Antoine Basset-et is. A francia, aki súlyos térdsérülése miatt nem vehetett részt a tavalyi világbajnokságon, most visszatér az E1-es kategóriába az EC 250-es motorján.

A GasGas Enduro Factory csapata a finn enduróst, a fiatal Emil Pohjolát, az E1-ben versenyző egyik nagy ígéretét veszi át.

Nambotin, McCanney, Basset és Pohjola a Torrot cég csapatával az EnduroGP világbajnokságon, a Helsinki GP-n (Finnország) fognak debütálni. Ez lesz a nyolc futamból álló versenysorozat első helyszíne, E1, az E2 és E3 kategóriával.

A GasGas ebben a szezonban megduplázza jelenlétét az Enduro osztályokban David Knight és Lars Enöckl részvételével. Mindketten az újonnan létrehozott World Enduro Super Series-ben (WESS) fognak részt venni. Eközben a három GasGas "dakaros" -Johnny Aubert, Jonathan Barragán és Cristian España - a spanyol Enduro bajnokságon való részvételükkel egészítik ki a felkészülésüket a következő Dakarra. A francia versenyző, aki a hatodik helyen végzett a 2018-as Dakaron, szintén versenyben lesz az Enduro Classics versenyén, Franciaországban.

GIOVANNI SALA:
„Ebben a szezonban a Torrot komolyan elkötelezte magát a GasGas Enduro Factory csapattal. Kicsit átalakítottuk a csapatot, és a legjobb versenyzők közül néhányan nálunk vannak ebben a kategóriában: Christophe Nambotin, Danny McCanney és Antoine Basset. Mind az EC 250, mind az EC 300 nagyon jó motorkerékpár és a három versenyzőnek csak egy célja van ebben az évben: küzdeni a világbajnoki címért.

Tudjuk, hogy az első futam Helsinkiben nem lesz könnyű indulásnak. A kedvencek természetesen a helyi versenyzők lesznek, de néhány héttel ezelőtt a Finnországban végzett intenzív edzésnek köszönhetően már a versenyzőinknek sem lesz ismeretlen a hó és a jég. Reméljük, hogy végig tudunk menni a versenyen, és megszerezhetjük az első pontokat a világbajnokságon.”

CHRISTOPHE NAMBOTIN:
„Nagyon örülök, hogy visszatérhetek a GasGas Enduro Factory csapatához és nagyra értékelem a lehetőséget, amelyet a Torrot adott nekem. Az új EC 300 fantasztikus és jól érzem magam a motoron. Az edzések első hónapja szuper volt és már alig várom, hogy kezdődjön a versenyidőszak. Legfőbb célom, hogy a lehető legtöbb versenyt megnyerjem és a világbajnoki címet megszerezzem. Az új GasGas csapat nagyon jó és Giovanni Sala lenyűgöző vezetői munkát végez. A légkör nagyon jó, s boldog vagyok, hogy tagja lehetek a csapatnak.”

DANNY MCCANNEY:
„Nagy örömmel tölt el, hogy visszatérhetek a GasGas-hoz és tagja lehetek a Torrot GasGas Enduro Factory csapatának. Az év elején elszenvedett sérülésem ellenére gyorsan megy a felépülés és úgy gondolom, hogy készen állok az első megmérettetésre Helsinkiben. A motorban és az alvázban végzett fejlesztéseknek köszönhetően, a motorom sokkal jobb lett, mint a tavalyi évben. Úgy gondolom nagyon ütős csapatunk van Christophe [Nambotin] és Antoine [Basset] személyében és Giovanni [Sala] vezetése alatt.”

ANTOINE BASSET:
„Ez lesz a negyedik évadom a GasGas-szal és nagyon izgatott vagyok, hogy részese lehetek a Torrot csapatának. A motorkerékpárom nagyon jól megy; az új motornak, az új váznak és az új felfüggesztésnek köszönhetően sokkal könnyebb vele motorozni. Továbbá, Giovanni Sala-t megkapni csapatvezetőnek egy kiváltságos helyzet. Nagyon sok tapasztalata van a világbajnokságokon, tökéletesen megérti a versenyzőket és rengeteget segít nekünk. A célom erre a szezonra, hogy a dobogón állhassak minél többször, amikor csak lehetséges.”